Apa Prod Deva a finalizat implementarea serviciului Call Center. Clienții companiei au, astfel, acces în orice moment la informații despre serviciile oferite de operatorul de apă și de canalizare prin apelarea la numărul de telefon 0254 227 087.
Implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.
Echipa de operatori Call Center este pregătită să ofere suport și asistență clienților noștri cu orice întrebări sau probleme ar putea avea.
“Cred că pe termen mediu implementarea unei astfel de soluții era singura cale de îmbunătățire a experienței de comunicare cu clienții noștri. În același timp automatizarea unor interacțiuni va crește eficiența centrului de contact al Apa Prod. Prin acest serviciu, ne dorim să consolidăm legătura cu cei peste 180.000 de beneficiari ai serviciilor noastre, oferindu-le o modalitate simplă și eficientă de a comunica cu noi pentru orice nevoie sau întrebare”, a precizat ing. Dorin Gligor, director general al Apa Prod S.A. Deva.
Prin serviciul Call Center clienții noștri vor avea acces non-stop, 24/7, la informațiile de care au nevoie, mult mai rapid și mai eficient. Operatorii centrului vor prelua toate sesizările, petițiile ori cererile privind sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, de luni până vineri, între orele 7.00 și 15.00. În afara acestui interval orar, precum și în weekend-uri ori sărbători legale, sesizările care vizează strict disfuncționalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare, vor fi preluate prin intermediul dispeceratelor companiei care au program non-stop de funcționare.
Astfel, persoanele care apelează numărul de telefon 0254 227 087 vor fi direcționate către una dintre cele patru linii predefinite:
*DISPECERAT/SESIZĂRI – tasta 1;
*FACTURARE – tasta 2;
*CONTRACTE – tasta 3;
*AVIZE – tasta 4;
*AUTOCITIRE– tasta 5;
*SECRETARIAT– tasta 6.
Totodată, la acest număr, apelanții pot afla automat întreruperile în furnizarea apei din întreaga arie de operare.
Punerea la dispoziția clienților a sistemului Call Center pentru gestionarea apelurilor primite, reprezintă un pas semnificativ în direcția îmbunătățirii relației cu beneficiarii serviciilor noastre. Prin suportul oferit clienților noștri, acest serviciu va contribui la creșterea satisfacției clienților noștri și consolidarea relației cu aceștia.