Localitățile: Deva și Archia-Localitățile: Deva și Archia-Localitățile: Gânțaga, Covragiu și Bercu-Localitățile: Deva și Archia-Localitatea Hunedoara-Localitatea Deva-Localitatea OV. CĂLAN-Localitatea Deva-Localitatea Hunedoara-Localitațile: Ganțaga, Covragiu și Bercu
Call Center 0254 227 087
Program de lucru L-V 07:00 - 15:00
str. Calea Zarandului, nr. 43, Deva
Close
str. Calea Zarandului, nr. 43, Deva
0254 222345 info@214.154yoursite.com

INFORMAȚII AVIZARE

Acord de principiu pentru branşament apă şi / sau racord canalizare

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă/racorduri canalizare.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

Acord de principiu pentru separare de branşamente apă și /sau contorizări individuale la condominii

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă și/sau contorizări individuale la condominii.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

Aviz Tehnic de Amplasament

Pezentul Aviz Tehnic Amplasament se emite în cazul lucrărilor de execuție extinderi rețele noi, branșamente apă/racorduri canalizare, construcție imobile și branșamente utilități sau în cazul altor tipuri de lucrări pentru care acesta este solicitat prin Certificatul de Urbanism, Acordul Proprietarului de drum sau deținătorul Acordului de Principiu eliberat anterior.

Taxa de avizare este de 96,99 lei (TVA inclus) şi se achită la depunerea documentaţiei. Plata avizelor tehnice se face la casieriile Apa Prod sau prin mijloace electronice de plată în contul RO15BRDE220SV23121912200 B.R.D. – Groupe Société Générale S.A. Deva.

Documentele necesare pentru obținerea avizelor tehnice pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

Aviz Tehnic în vederea obținerii Autorizației de Construire de Construire pentru branșarea și/ sau racordarea la rețelele publice de apă și/sau de canalizare

Pezentul Aviz Tehnic se emite în cazul lucrărilor de execuție extinderi rețele noi, branșamente apă/racorduri canalizare, branșamente utilități sau deținătorului Acordului de Principiu eliberat anterior.

Taxa de avizare este de 248,50 lei (TVA inclus) şi se achită la depunerea documentaţiei. Plata avizelor tehnice se face la casieriile Apa Prod sau prin mijloace electronice de plată în contul RO15BRDE220SV23121912200 B.R.D. – Groupe Société Générale S.A. Deva.

Documentele necesare pentru obținerea avizelor tehnice pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

Informare, Autorizare ISU

Pezenta Informare în vederea obținerii autorizării ISU se emite pentru întocmirea documentației tehnice in vederea avizării/autorizării din punct de vedere al Securității la incendiu a construcțiilor și amenajărilor.

Taxa de avizare este de 96,99 lei (TVA inclus) şi se achită la depunerea documentaţiei. Plata avizelor tehnice se face la casieriile Apa Prod sau prin mijloace electronice de plată în contul RO15BRDE220SV23121912200 B.R.D. – Groupe Société Générale S.A. Deva.

Documentele necesare pentru obținerea avizelor tehnice pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com

 

Registru de linkuri:

Lista societati agreate

Formulare

INFORMAȚII CONTRACTARE

    • De ce să încheiaţi un nou contract?

În conformitate cu legislaţia din domeniu ( Ordinul 90/2007 ) care reglementeaza contractul cadru, se impune reînnoirea contractelor între operatorii şi utilizatorii de servicii de utilitate publică, fapt care implică şi înlocuirea unor contracte deja existente. 

Invităm toţi utilizatorii care nu şi-au reînnoit contractul cu SC Apa Prod SA să facă acest lucru. Veţi beneficia de serviciile noastre într-un cadru reglementat legislativ. Este bine să ştiţi că în noua formă de contract există clauze care sunt în avantajul dumneavoastră imediat, cum ar fi declararea sau modificarea suprafeţei de pe care este colectată şi drenată apa meteorică. 

    • Cum procedaţi pentru încheierea unui contract?
Întocmirea şi depunerea dosarului se face la sediul SC Apa Prod SA din Deva, respectiv la Centrele Operaţionale din Hunedoara, Simeria, Brad, Călan, Haţeg, Geoagiu şi Pui între orele 7.00 – 15.00 de Luni până Vineri, de către client, asistat de salariaţii noştri cu atribuţii în domeniul contractelor. Procesarea dosarului şi întocmirea contractului este în sarcina SC Apa Prod SA 
    • Documente necesare:Persoane fizice:

– act de identitate – copie;
– act de proprietate (contract de vânzare-cumpărare, extras CF) – copie

Persoane juridice:


– act de proprietate (spațiu) – copie
– carte de identitate a reprezentantului legal – copie
– certificate de înmatriculare de la registrul comerțului – copie
– cont bancar
– ștampila societății


Asociații de proprietari: 


– copie după actul de constituire sau sentință judecătorească de înființare
– copie după codul de înregistrare fiscală
– copie după cartea de identitate președinte / administrator
– copie după extrasul C.F. sau declarație pe proprie răspundere cu suprafața deținută
– ștampila asociației

 

 

Transmite-ne sesizarea ta!

 



×
Font Resize