Localitatea Tâmpa-Localitatea Mintia-Localitatea Deva-Localitatea Geoagiu-Localitatea Deva-Localitatea Hunedoara-Localitatea Deva-Localitatea Hunedoara-Localitatea Deva-Localitatea Deva
Call Center 0254 993
Program de lucru L-V 07:00 - 15:00
str. Calea Zarandului, nr. 43, Deva
Close
str. Calea Zarandului, nr. 43, Deva
0254 993 clienti@apaprod.ro

INFORMAȚII AVIZARE

Cererile tip în vederea obținerii avizelor/ acordurilor se regăsesc la adresa: Formulare – S.C. APA PROD S.A.

Cererile completate împreuna cu  documentele aferente  pentru obținerea avizelor /acordurilor se trimit  în format electronic

la adresele  de email: clienti@apaprod.ro sau avize.apaprod@gmail.com

Tarife practicate de catre APA PROD S.A. pentru emitere avize/acorduri :

Nr. crt. Aviz/Acord Tariful

(Lei cu TVA)

Observații
1 Aviz definitiv 440  
2 Aviz amplasament 220 Tariful de emitere pentru avizele de complexitate mare este 440 lei și se aplică pentru lungimi mari de rețea de apă/canalizare multiplicându-se cu 2 pentru 2 km, cu 3 pentru 3 km și așa mai departe.

 

Taxa de avizare se achita  la casieriile APA PROD S.A. sau prin mijloace electronice de plată în contul RO15BRDE220SV23121912200 B.R.D. – Groupe Société Générale S.A. Deva, pe baza facturii emise de către avizator.

 

Registru de linkuri:

 

Formulare

INFORMAȚII CONTRACTARE

    • De ce să încheiaţi un nou contract?

În conformitate cu legislaţia din domeniu ( Ordinul 90/2007 ) care reglementeaza contractul cadru, se impune reînnoirea contractelor între operatorii şi utilizatorii de servicii de utilitate publică, fapt care implică şi înlocuirea unor contracte deja existente. 

Invităm toţi utilizatorii care nu şi-au reînnoit contractul cu SC Apa Prod SA să facă acest lucru. Veţi beneficia de serviciile noastre într-un cadru reglementat legislativ. Este bine să ştiţi că în noua formă de contract există clauze care sunt în avantajul dumneavoastră imediat, cum ar fi declararea sau modificarea suprafeţei de pe care este colectată şi drenată apa meteorică. 

    • Cum procedaţi pentru încheierea unui contract?
Întocmirea şi depunerea dosarului se face la sediul SC Apa Prod SA din Deva, respectiv la Centrele Operaţionale din Hunedoara, Simeria, Brad, Călan, Haţeg, Geoagiu şi Pui între orele 7.00 – 15.00 de Luni până Vineri, de către client, asistat de salariaţii noştri cu atribuţii în domeniul contractelor. Procesarea dosarului şi întocmirea contractului este în sarcina SC Apa Prod SA 
    • Documente necesare:

      Acte necesare intocmire CONTRACT furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apa si canalizare

      PERSOANE FIZICE

      • Act de identitate ( BI / CI / Pasaport )
      • Act de proprietate

      Contract de vanzare – cumparare

      Sau

      Extras CF

      Sau

      Contract inchiriere spatiu – Contract de comodat

      Sau

      Contract de mostenitor / donatie / Dreptul de uzufruct viager asupra unui imobil / intretinere

      Sau

      Adeverinta de la Primaria de domiciliu din care sa reiese ca este prezumtiv mostenitor

       

      • Procura notariala, in cazul in care proprietarul este reprezentat de catre alta persoana

       

       

      PERSOANE JURIDICE

      • Certificat de inregistrare al societatii
      • Certificat constatator al societatii
      • Act de proprietate a spatiului societatii

      Contract de vanzare-cumparare

      Contract de inchiriere

      Contract de comodat

      Extras CF

      • Contul bancar al societatii
      • Stampila societatii
      • Act identitate administrator societate

       

      ASOCIATII DE PROPRIETARI

      • Certificat fiscal
      • Sentință civilă definitivă și irevocabilă de acordare a personalității juridice
      • Proces verbal întocmit în urma ultimei Adunări Generale a proprietarilor
      • BI / CI Presedinte si Administrator

       

       

      INSTITUTII PUBLICE

      • Certificat fiscal
      • Act de proprietate a spatiului unde isi desfasoara activitatea

      Contract de vanzare-cumparare

      Contract de inchiriere

      Contract de comodat

      Extras CF

      • Contul bancar al institutiei
      • BI / CI reprezentant legal al institutiei

       

       

       

      PERSOANE JURIDICE – PRELUARE APE UZATE

      • Certificat de inregistrare al societatii
      • Certificat constatator al societatii
      • Act de proprietate a spatiului societatii

      Contract de vanzare-cumparare

      Contract de inchiriere

      Contract de comodat

      Extras CF

      • Contul bancar al societatii
      • Stampila societatii
      • Act identitate administrator societate
      • Tabel centralizator cu clienti de la care se preia ape uzate
      • DECIZIE eliberata de Agentia pentru Protectia Mediului

       

       

Întreruperi furnizare apă


  • Localitatea Tâmpa (11/7/2025) - În localitatea Tâmpa se întrerupe furnizarea apei din cauza unei avarii, în data de 07.11.2025, începând cu ora 11:00.(Rez. Simeria).… Vezi mai mult
  • Localitatea Mintia (11/7/2025) - În localitatea Mintia, în data de 07.11.2025, în intervalul orar 10:40 – 14:00, pe strada Târgului și zona de silozuri… Vezi mai mult
  • Localitatea Deva (11/6/2025) - În localitatea Deva se întrerupe furnizarea apei din cauza unei avarii, în data de 06.11.2025, începând cu ora 18:00 pe… Vezi mai mult

This will close in 20 seconds